Vacature Materiaal planner

Materiaal planner in Coevorden

Functieomschrijving

Speel jij graag een centrale rol in het coördineren van logistieke processen? Als material planner ben jij werkzaam op de afdeling inkoop en ben jij diegene die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt als het gaat om het optijd aanleveren van grondstoffen. In deze dynamische functie sta je voor verschillende uitdagingen en draag je de verantwoordelijkheid voor het succesvol beheer van de materiaalstromen.

wat bieden wij jou
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Internationaal en sterk groeiend bedrijf;
  • Veel ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Werken in Coevorden;
  • Gezellig en informeel team.
wie ben jij

Jij bent een enthousiast en sociaal persoon. Met jouw open en eerlijke houding creeër jij gemakkeljk vertrouwen. Met jouw positieve insteek draag jij bij aan een fijne werksfeer waardoor jij elke dag met plezier naar je werk gaat. Door jouw kritische blik weet jij nieuwe kansen te identificeren en te benutten. Daarnaast herken jij jezelf in het volgende:

  • Je beschikt over een MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Het is een pré als je eerder gewerkt hebt binnen de food- of feedindustrie;
  • Ervaring met planningsmethodieken, waardoor je begrijpt hoe logistieke processen lopen en geoptimaliseerd kunnen worden;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal, en kennis van de Duitse taal is een pre;
  • Je bent een goede teamspeler, in staat om effectief en helder te communiceren, en bereid om samen te werken met anderen om resultaten te behalen.
wat ga je doen

Als material planner vervul je een cruciale rol in de logistieke operatie van het productieproces. Jouw taak om de grondstoffen, verpakkingen en hulpstoffen op tijd te bestellen. Met de juiste voorraad zorg jij ervoor dat producten optijd kunnen worden afgeroepen voor een soepel lopend productieproces. Jij bent de bewaker van de materiaalvoorraad, waarbij je streeft naar een optimale beschikbaarheid zonder onnodige voorraadkosten. Jouw inzicht en proactieve aanpak dragen bij aan een gestructureerd voorraadbeheer.

Daarnaast zorg jij voor een juiste afhandeling van inkooporders. Hierbij hoort het nauwlettend monitoren en controleren van orderbevestigingen, waarbij je de kwaliteit en tijdigheid van leveringen waarborgt. Met slimme analyses en procesverbeteringen denk jij mee over continue optimalisaties van de bestelfuncties. Hiermee draag je bij aan efficiëntere processen en kostenbesparingen binnen de organisatie.

Wanneer nodig is ben jij de back-up voor de productieplanner sta je altijd paraat om te ondersteunen wanneer dat nodig is. Je bent flexibel en bereid om je expertise in te zetten om een vlotte voortgang van de productie te waarborgen. Al met al een veelzijdige en verantwoordelijke functie!

waar ga je werken

Je komt te werken bij een organisatie die gespecialiseerd is in het produceren van hoogwaardig nat- en droogvoer voor huisdieren. Het bedrijf garandeert producten van topkwaliteit die voldoen aan de strengste normen. Het uitgebreide assortiment van eigen dierenvoer wordt intern vervaardigd door een toegewijd team dat zich elke dag inzet om producten tot een succes te maken. Wat onderscheidt, is hun toewijding aan het aangaan van hechte en duurzame partnerschappen met klanten. Naast het leveren van op maat gemaakt dierenvoer, fungeren ze als echte specialisten die klanten begeleiden en adviseren gedurende het hele proces, van idee tot het eindproduct.

sollicitatie

Interesse? Dan zie ik je reactie graag tegemoet. Bij vragen ben ik telefonisch, via whatsapp en per mail goed bereikbaar via 0683125275 of tessa.van.dijk@nl.randstad.com.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Administratief productiepersoneel
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via Tessa.van.dijk@nl.randstad.com of 06-83125275. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Ericakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ericakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures erica
  2. Materiaal planner Randstad 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures