Welkom bij Aareon! Als Microsoft supportspecialist ben je de schakel tussen onze klanten, consultants en ons development team. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en kansen om oplossingen te vinden voor complexe problemen binnen de software van onze klanten. Ben jij proactief, communicatief vaardig en op zoek naar een uitdagende functie waarin je gaat analyseren, onderzoeken, oplossen en adviseren op hbo-niveau? Sluit je dan aan bij ons team en maak deel uit van een hecht en gezellig team waar persoonlijke ontwikkeling en plezier hand in hand gaan.
Een dag als Microsoft supportspecialist bij Aareon
Het is 8.00 uur. Jij stapt het kantoor in Emmen binnen, begroet Elles van de receptie en wandelt naar jouw kantoor. Nemanja en Damy zijn al aan het opstarten en om de dag goed te beginnen halen jullie eerst een goede kop bonenkoffie en kletsen jullie bij over het weekend.
Vervolgens start je je laptop op en bekijk je jouw openstaande taken. Doordat je op een skilled servicedesk werkt, zal een ‘wachtwoord vergeten’ vraag niet bij jou belanden. Complexe fouten waarbij een koppeling met een extern systeem niet werkt of informatie naar een onjuiste plek wordt doorgestuurd, daar ga jij mee aan de slag. Je checkt je mailbox en ziet dat je een toelichting hebt ontvangen van een klant over een ingestuurde fout. Mooi, dan kun je daar vandaag mee verder!
Om 9.00 uur is de stand up met het hele team. Je bespreekt wat je vrijdag hebt gedaan, waar je tegenaan liep en onder het team worden spoedmeldingen verdeeld. Na de stand up ga je aan de slag met jouw takenlijst. De toelichting van de klant lees je goed door en nadat je de situatie hebt nagespeeld (gereproduceerd) in onze eigen klantomgeving zoek je contact met development. Tussendoor krijg je nog een telefoontje van een andere klant, maar doordat jij snel kunt schakelen is dit enkel een leuke afwisseling voor jou.
De dag vloog voorbij en aan het einde van de dag heb je de foutmelding van je klant nog niet opgelost, maar morgen neem je dit mee in de stand up. Je collega’s sparren graag met je om samen een passende oplossing te vinden.
Samengevat bestaan jouw taken uit:
In jouw functie ben je de schakel tussen klant, consultant en development, bewaak jij de openstaande processen en houd je de klant op de hoogte van de status. Je draagt dan ook een grote verantwoordelijkheid voor een goed lopend proces.
Wat vragen we van jou als Microsoft supportspecialist?
Ons supportteam bestaat uit een diverse club collega’s. Ervaren, medior en junior elk met een andere (werk)ervaring. Supportspecialisten bij Aareon hebben opleidingen afgerond van commerciële economie tot communicatie. De kennis over ons Microsoft Dynamics 365 (Tobias 365) systeem en onze werkprocessen leren we je graag in jouw onboarding van +- 6 maanden. Wat we wel van jou vragen is het volgende:
Millian over zijn functie als Microsoft supportspecialist: ‘Geen dag is hetzelfde, dat klinkt natuurlijk standaard, maar toch is het waar! Afgelopen week ben ik 3 dagen lang bezig geweest met het uitzoeken van 1 probleem bij de klant, terwijl ik deze week al 12 tickets heb kunnen afwerken in 4 dagen. Elke klant is anders en elke klantomgeving is anders. In deze functie laat ik mijn hersenen genoeg kraken.’
Wat krijg je van ons als Microsoft supportspecialist?
Onze Aareon beloften aan jou
Als supportspecialist bieden we jou de ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien tot je beste zelf. Wij stomen je klaar voor het werk als Microsoft supportspecialist. We zorgen dat je goed op de hoogte bent van de bedrijfsprocessen bij onze klanten en vertellen je alles over onze producten.
Wil je ons beter leren kennen?
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen solliciteren als ze aan 100% van de eisen van een vacature voldoen waarbij dat percentage bij mannen een stuk lager ligt namelijk op zo’n 60%. Wij nodigen iedereen uit te solliciteren, ongeacht religie, geaardheid, geslacht, leeftijd, beperking of andere kenmerken, ook als je niet 100% aan alle eisen voldoet.
Snel solliciteren? Mail je cv naar vacature@aareon.nl. Bij vragen kun je contact opnemen via 088-242 0 242.
Functie: | Supportspecialist |
Startdatum: | 19-04-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 3800 |
Uren per week: | 36 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Aareon via vacature@aareon.nl of 088-2420242. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Ericakrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de ericakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Erica via Ericakrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Ericakrant.nl.
© Ericakrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.